Webdesign | 15 TIPS VOOR EEN TOPSITE

04.03.2018

De meeste websites worden nog steeds gemaakt vanuit het standpunt van het bedrijf zelf. Dit werkt misschien heel goed voor jou, toch is dit niet waarop je klanten zitten te wachten. Als je de klant niet op de eerste plaatst zet, zal het ook niet werken. Het komt eigenlijk gewoon hier op neer: het gaat niet over jou!

De klant moet eerst komen.  

De beste websites stellen de klant centraal. Ze zijn ontworpen om die informatie te voorzien die bezoekers zoeken en presenteren die op een interessante en georganiseerde manier. Ze laten de klant zien hoe je echt bent, pas hierna kan je vertrouwen opbouwen.

 

Ze maken het makkelijk voor bezoekers om te doen waarvoor ze gekomen zijn, of dat nu is om een product te kopen, in te schrijven voor een nieuwsbrief, of je te contacteren voor meer informatie. Je bezoekers willen geen leuke of slimme verkoper. Ze zullen ook de tijd niet nemen om je bedoelingen te ontcijferen. Ze willen gewoon weten hoe je hun probleem gaat oplossen. Of om het anders te zeggen, wat wil je verkopen en waarom is dit iets voor mij NU?

 

Hierna vind je 15 uitgeteste en bewezen tips om je website tot een succes te maken:

 

1. Start met een duidelijke navigatie

2. Gebruik spreektaal, geen schrijftaal

3. Vermijd vakjargon

4. Geef alle mogelijke relevante informatie

5. Wees eerlijk en transparant

6. Maak je homepagina duidelijk en beknopt

7. Maak gebruik van andere landingspagina's voor specifieke onderwerpen

8. Gebruik eigen foto's om je verhaal te helpen vertellen

9. Gebruik getuigenissen en aanbevelingen van derden 

10. Hou je website up-to-date

11. Gebruik een duidelijk lay-out

12. Maak het bezoekers makkelijk om contact op te nemen

13. Hou formulieren simpel

14. Plaats een call-to-action op elke pagina

15. Maak geen taal- of spelfouten

 

 

In de verzadigde informatiemaatschappij waarin we vandaag leven, zijn bezoekers ongeduldig! Als ze niet snel vinden wat ze zochten, zullen ze weer weg zijn. Ze zijn ook sceptisch als het over verkopen gaat. Als ze je zouden kunnen aanspreken, zouden ze zeggen, "Enkel de essentie, aub."

Om efficiënt te zijn, moet je website een meerwaarde bieden. Plaats wat de klant wil op de eerste plaats als je websitecontent maakt.

    bron: http://www.susangreenecopywriter.com 

     

    Bekijk onze nieuwe websites.

    Share on Facebook
    Share on Twitter
    Please reload

    NIEUWE WEBSITES

    Please reload

    ARCHIEF

    GERELATEERDE BERICHTEN

    Please reload

    Please reload

    2020 © WEBSTEUN.be | websteun@gmail.com | +32 496 97 14 86 | Koksijde | BTW BE 0680.727.489